- פרטים
- נכתב על ידי היי פרופיט
- קטגוריה: מדריכים
עסקים קטנים רבים, פונים למסלולי האשראי במערכת הבנקאית וכדי להגביר את סיכוייהם - עליהם להקפיד כי הגשת בקשת האשראי הבנקאי, צריכה לכלול את הרכיבים ההבאים (מבוסס על פרסום באתר כלכליסט):
- זהות הלווה.
- מטרת ההלוואה.
- כושר החזר האשראי.
- בטחונות, אותם מציג הלווה ועבור החזר ההלוואה.
- פרטים
- נכתב על ידי רו"ח נוימרק
- קטגוריה: מדריכים
ביום 6 ביוני 2011 התקבל בכנסת לאחר קריאה שלישית תיקון מס' 41 לחוק מע"מ.
1. בהתאם לתיקון בחוק שונה סעיף 24 לחוק מע"מ, ומעתה החיוב במע"מ אצל נותני שירותים שמחזור העסקאות השנתי שלהם נמוך מ- 15 מיליון ₪, אינו עוד מיד לאחר נתינת השירות, אלא רק עם קבלת התמורה ועל הסכום שהתקבל בלבד, כלומר על בסיס מזומן.
- פרטים
- נכתב על ידי צביקה דלמן
- קטגוריה: מדריכים
בחירת שם לחברה, או שינוי השם, ובפרט מעבר לראשי תיבות למיתוג מחדש - דורשים הליך חשיבה ובחינה מוקדמים וזאת בכדי למנוע נזקים אפשריים לארגון (בצד היתרונות). למשל, האם יפגעו ערכי המותג הותיק? האם לראשי התיבות החדשים קיימים הקשרים לא חיובים, בשפות שונות? וכו'.
הסוגיה: ממה כדאי להיזהר כשמשנים את שם החברה?
הפתרון: להימנע מקיצורים שעלולים להתפרש לא נכון ולשים את החברה ללעג.
הדרך: לבדוק היטב השלכות עתידיות של השם החדש על המיצוב ועל יחס הלקוחות.
- פרטים
- נכתב על ידי צביקה דלמן
- קטגוריה: מדריכים
בעולם אספקת השירותים קיימת בעיה כפולה: לבעלי העסקים קשה למצוא לקוחות, וללקוחות קשה למצוא בעל מקצוע טוב והוגן. העולם הוירטואלי מאפשר מפגש יזום בין בעלי עסקים קטנים ונותני שירותים ללקוחות המחפשים מגוון רחב של נותני שירות.
המשך קריאה: כיצד להשיג לקוחות חדשים - מכרזים על שירותים באינטרנט
- פרטים
- נכתב על ידי צביקה דלמן
- קטגוריה: מדריכים
עסקים רבים שנפתחים נוטים להמעיט בחלקה של המקצועיות הנדרשת לכל תחום. הגישה כי בעל עסק היודע לנהל עסק מתחום מסוים יוכל לנהל כל עסק אחר, היא במקרים רבים שגויה, וגורמת לאחוז גבוה של עסקים הנסגרים בשנה הראשונה.
- פרטים
- נכתב על ידי אהוי - Ahoy
- קטגוריה: מדריכים
הוצאות על אינטרנט סלולרי יכולות להפוך לבור ללא תחתית. עבור עצמאיים ועסקים קטנים רבים, משמעות עובדה זו היא גידול בלתי נשלט בסעיף ההוצאות שיכול להסתכם באלפים רבים של שקלים בשנה למשתמש בודד. התלות של עסקים רבים באינטרנט נייד וזמין לטובת תקשורת שוטפת עם המשרד, ניהול מלאים והזמנות, איתור ואיסוף מידע, שמירה על קשר רציף עם לקוחות ואפילו ניווט לישיבה הבאה יכול לעלות לבעל העסק ביוקר רב.
עמוד 3 מתוך 5